Loading...

Regulament pentru cursa de 10km si stafeta

Data si locatia

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL COMPETITIEI

Competiția Black Sea 10 K este organizata de ACS ATENA  si are ca scop promovarea miscarii (alergarea in aer liber) si a unui stil de viata sanatos pentru un segment larg al populatiei, precum si implicarea comunitatii locale intr-o actiune de promovare a sportului, miscarii, sanatatii si beneficiile acestora.

Participantii la Competitie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Competitiei (denumit in continuare “Regulament Oficial”). Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania, fiind disponibil pe siteul www.atenasportclub.ro.. Prin participarea la aceasta Competitie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial si a legislatiei aplicabile.

SECTIUNEA 2. PERIOADA SI ZONA DE DESFASURARE A COMPETITIEI

2.1. Data si locul desfasurarii Competitiei:

Competitia se va desfasura in ziua de 30 septembrie 2018, incepand cu ora 10:00, in Mamaia , avand startul si sosirea in Piateta Hotelului Rex, conform mecanismului Competitiei, asa cum este acesta detaliat in Sectiunea 3 a prezentului Regulament.

SECTIUNEA 3. PROBELE SI TRASEUL COMPETITIEI

3.1 Probele competitiei

3.1.1. Curse de adulti si tineri

Probele la care se pot inscrie persoanele peste 15 ani sunt:
Cursa de 10 km, 5 km, 2 km, 1 km Family Run si Stafeta 2 x 5 km – in stafeta de 2 persoane, fiecare alearga cate 5 Km, consecutiv. Schimburile stafetei vor avea loc in locuri special amenajate si anuntate de organizatori. “Stafeta” care va fi purtata de cei 2 componenti ai echipei consta in cip-ul de cronometrare primit in kitul de participare de catre fiecare echipa.

3.2.2 Trasee de parcurs

Traseele de concurs vor fi semnalizate de catre organizatori prin garduri si benzi de delimitare si vor fi supravegheate de comisari (arbitri) de cursa, politisti si jandarmi amplasati in diferite puncte ale traseelor. Descrierea si harta traseelor sunt disponibile pe site-ul oficial.

SECTIUNEA 4. INSCRIERE SI CONDITII DE PARTICIPARE

Aceasta competitie se adreseaza in egala masura copiilor, tinerilor si adultilor care se vor intrece pe trasee stabilite de organizatori in functie de varsta si pregatirea participantilor.

4.1. Inscrierea participantilor

Inscrierea participantilor la toate probele se face online pe site-ul www.atenasportclub.ro in limita locurilor disponibile si pana la data detaliata pe site-ul oficial in sectiunea de Conditii inregistrare si taxe de participare.

Sunt considerate inscrieri valide doar cele care au completate toate datele din formularul de inscriere (online) si fac dovada platii (in afara curselor de copii) in termen de 3 zile lucratoare de la inscrierea online.

Inscrierile care nu au toate datele complete sunt considerate inscrieri incomplete si vor fi anulate.

4.2 Retragerea din competitie

In cazul in care cineva doreste sa se retraga din competitie, rambursarea taxei nu este posibila. In aceste cazuri incurajam gasirea unor inlocuitori. Vezi cazul de mai jos.

4.3 Modificarea inregistrarii

Pentru toate cursele modificarea unei inregistrari (schimbarea de persoane, trecerea de la o proba la alta) este posibila cu minim 7 zile inainte de data evenimentului printr-o cerere trimisa pe adresele oficiale din pagina de contact. Orice modificare a inregistrarii (in afara de cursele de copii) va fi taxata cu 40 ron.

4.4. Taxe de participare

Taxele de participare pentru toate cursele sunt detaliate pe site-ul oficial in sectiunea Info Eveniment si Taxe de participare.

4.4.1 Metode de plata

Plata taxei de inscriere se face prin transfer bancar detalii despre acest lucru sunt disponibile pe site-ul oficial in sectiunea Info Eveniment si Taxe de participare.

4.5. Acordul pe propria raspundere

Pentru cursele de 10 km, 5 km, 2 km, 1 km Family Run si stafeta 2 x 5 km, la ridicarea kit-ului de participare toti participantii vor semna o declaratie prin care isi vor da acordul pe proprie raspundere ca sunt apti din punct de vedere medical pentru participarea la competitie in prezenta unui reprezentant al organizatorului si a unui martor. Aceasta declaratie va putea fi printata dupa inscrierea online sau va fi completata inainte de ridicarea kit-ului.

4.6. Echipament de concurs. Numere de concurs

Participantii (copii si adulti) vor participa la competitie cu propriul echipament. Numerele de concurs vor fi puse la dispozitie de catre organizatori.

Pentru cursele de 10 km, 5 km, 2 km, si stafeta 2 x 5 km concurentii vor primii si cipul electronic de cronometrare la ridicarea kiturilor.

Pentru proba de stafeta 2 x 5 km, stafeta ce trebuie predata intre membrii echipei este formata din cipul de cronometrare.

Cronometrarea va fi asigurata de o companie specializata. Sistemul de cronometrare calculeaza timpul fiecarui alergator si al fiecarei echipe de stafeta, inregistrând fiecare trecere a chipului peste covoarele electronice – la start, la punctele de control de pe traseu si la sosire.

ATENTIE! Alergatorii sau echipele de stafeta care nu vor trece prin toate punctele de control vor fi descalificati automat. Este responsabilitatea participantilor sa poarte numarul de concurs pe tricou pe partea din fata si sa nu deterioreze chipul electronic.

Va fi descalificat automat orice participant care nu poarta numarul de concurs pe tricou sau poarta alt numar de concurs in locul celui primit din partea organizatorului.

In ziua competitiei NU va fi posibila schimbarea sau inlocuirea numarului de concurs in cazul pierderii si nici schimbarea numerelor de concurs intre alergatori. Aceste abateri duc la descalificare.

SECTIUNEA 5. TIMPI LIMITA, STABILIREA REZULTATELOR SI PREMII

5.1. Start – Limita de timp– Redeschiderea traficului

Pentru orele de start la fiecare proba va rugam sa consultati pagina de program oficial a evenimentului de pe site-ul www.atenasportclub.ro

Timpii limita pentru fiecare cursa sunt:

  • cursa de 10 km – 1h 30min
  • cursa de 5 km – 45min
  • cursa populara de 2 km – 15min
  • cursa 1 km Family Run – 10min
  • stafeta 2 x 5 km – 1h 30min

Participantii care vor ajunge la sosire dupa aceasta limita de timp nu vor fi inclusi in clasamentul cursei la care au participat.

Concurentii care depasesc limitele de timp vor fi avertizati de catre arbitrii si comisarii de cursa si vor trebui sa se indrepte imediat catre zona de start/sosire.

Atentie: Continuarea cursei dupa depasirea timpului limita este interzisa. Dupa aceste limite de timp toate drumurile vor fi redeschise traficului si organizatorii nu vor mai garanta siguranta participantilor.

5.2. Stabilirea rezultatelor

Pentru cursele de  10 km, 5 km, 2 km, si stafeta 2 x 5 km  “clasamentul oficial” se va stabili prin cronometrare electronica si va fi disponibil pe site-ul competitiei in maxim 24 de ore de la finalizarea curselor. Conform regulamentelor internationale “clasamentul oficial” este alcătuit pe baza “timpului oficial” inregistrat pentru fiecare alergator. “Timpul oficial” se masoara din momentul startului oficial pana in momentul trecerii liniei de sosire.

Pentru cursa populara si cursele copiilor clasamentelele se fac in ordinea sosirii prin biletele inmanate participantilor la trecerea liniei de sosire. Se vor intocmi clasamente separate pentru fiecare categorie de varsta si sex.

5.3. Festivitatea de premiere

Festivitatea oficiala de premiere va avea loc in zona de desfasurare a evenimentului, la start /sosire. Pentru ora exacta va rugam sa consultati pagina de program oficial a evenimentului.

SECTIUNEA 6. CONDITII ADMINISTRATIVE

6.1. Puncte de hidratare

Conform regulamentelor internationale va fi amplasat cate un punct de hidratare(apa plata, bautura izotonica, fructe) la fiecare 5 km, asadar la aproximativ km 5 si in zona start/ sosire. La sosire toti participantii vor primi apa plata, bautura izotonica, mere, banane, portocale, glucoza. Participantii sunt rugati sa arunce sticlele si paharele de plastic in zonele apropiate punctelor de hidratare pentru a inlesni procesul de curatenie.

6.2. Prim Ajutor – Ambulanta – Retragere

Punctele de Prim Ajutor vor fi asigurate de o ambulanta contractata de catre organizatori. Aceasta va fi pozitionata in zona de Start/Sosire. Ea va fi anuntata de arbitrii de pe traseu in cazul acccidentarii alergatorilor pe circuit si va merge de urgenta sa ridice accidentatii. Alergatorii care s-au retras din cursa sunt rugati sa-si anunte retragerea la arbitrii de traseu sau daca ajung in zona Start/Sosire la arbitri din aceasta zona.

6.3. Conditii administrative

Eventualii sustinatori ai participantilor (membri de familie, prieteni) pot ramane in vecinatatea traseului dar in afara rutei de alergare avand grija sa nu deterioreze zonele de spatiu verde. Circulatia rutiera va fi restrictionata pe durata desfasurarii competitiei pe toate traseele de alergare.
Evenimentul va beneficia de prezenta:
– ambulantei
– echipajelor de politie rutiera si comunitara, dar si jandarmi in conformitate cu legislatia in vigoare.

Organizatorii sunt obligati sa faca public numele castigatorilor si premiile acordate in cadrul acestei Competitii. Lista castigatorilor va fi publicata la maxim 3 zile lucratoare dupa eveniment pe site-ul oficial.

Organizatorii se obliga, de asemenea, sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor cu caracter personal. Ca atare, Organizatorii se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal ale participantilor/ castigatorilor la prezenta Competitie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial, al declaratiei participantilor pe propria raspundere si legislatiei in vigoare.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pana la data inceperii competitiei cu obligativitatea anuntarii modificarilor intervenite pe site si la locul de desfasurare a competitiei.

Ce este Black Sea 10K ?

Black Sea 10 k este o cursa de 10 km care va avea startul si sosirea in Piateta Hotelului Rex, Mamaia. Traseul este accesibil tuturor alergatorilor, avand diferente minime de nivel si va consta in 2 ture a cate 5km fiecare , pe faleza. Startul se va face din parcarea din fata Hotelului Rex, in dreptul restaurantului Sabroso, apoi pe faleza catre Hotel Iaki, pe carosabil pana in dreptul Piatetei Cazino si retur pana la Hotel Zenith (fostul Golden Tulip). Sosirea se va face in parcarea restaurantului Sabroso. Traseul de concurs va fi restrictionat partial circulatiei, intersectiile fiind asigurate de voluntari si personal de specialitate: jandarmi, politie.

Pentru cursa de stafeta 2 x 5 km si cea de 5km, traseul va fi asemanator cu cel de la cursa de 10 km, intoarcerea urmand a se face dupa 5 km, in dreptul punctului de Start/Sosire.

Pe langa cursele de la editiile precedente, anul acesta vom demara doua intreceri noi: Cursa 1km Family Run si Cursa Populara de 2km.

Cine participa ?

Alegatorilor inscrisi oficial in competitia Black Sea 10 k, le este recomandat sa termine cursa intr-un interval de 2 ore de la startul cursei.
Fiind o cursa care se desfasoara la malul Marii Negre, este bine sa stiti ca este o zona cu expunere la vant. Temperatura media in aceasta perioada a anului este de 22 grade.

10 Kilometri

IN CEL MAI VECHI
ORAS ATESTAT DE
PE TERITORIUL
ROMANIEI

0Days0Hours0Minutes0Seconds